Empty Products #6

Hello Egos,
Hoje trago-vos um post de produtos acabados recentemente. Espero que seja útil. Vou fazer uma pequena resenha de cada produto. :)

Hello Egos,
Today I bring you a post of empty products that finished recently. Hope this been usefull. I will do a little review of each product. :)


1- Shampoo anti-caspa prevenção anti-queda H&S: Já falei deste shampoo em dois posts de produtos acabados aqui no blog. Aqui e aqui. A diferenças deste para os outros é que ele é tudo em um. Ou seja shampoo e condicionador. Quando comprei este shampoo não me apercebi que era dois em um. Arrependi-me um pouco de o ter comprado. De qualquer forma testei e o que tenho a dizer acerca deste shampoo tudo em um é que foi uma completa desilusão. Acho que não limpa tão bem o cabelo, como ainda acho que deixa caspa no couro cabeludo. Reprovado
1- Shampoo anti-dandruff prevention anti-fall H & S: I have spoken of this shampoo in two posts of empty products here on the blog. Here and here. The differences this to others is that it is all in one. shampoo and conditioner. When I bought this shampoo did not realize it was two in one. I regretted a little of bought it. Anyway I tested and what I have to say about this all in one shampoo is that it was a complete disappointment. I think not clean so well the hair, but also think that leaves dandruff on the scalp. Reproved

2- L'oreal Elvive Total Repair 5 Condicionador: Também já falei deste condicionador aqui. Como vos tinha dito no último post que falei sobre este produto eu gosto muito dele, mas como já o tenho usado por muito tempo acho que preciso de experimentar outros condicionadores. Eu adoro o cheiro deste, acho que faz um excelente trabalho principalmente porque tem um preço muito acessível. Veremos nas próximas edições que condicionador irei usar. :) Aconselham-me algum para cabelo seco? Aprovado
2- L'oreal Elvive Total Repair 5 Conditioner: I also have spoken of this conditioner here. As I had tell you in the last post when I talked about this product I like him a lot, but as I have already been used for a long time I think I need to try other conditioners. I love the smell of this, I think it does a great job mainly because it has a very affordable price. We will see in upcoming issues what conditioner I will use. :) Do you advise me some to dry hair? Approved

3- Sephora Waterproof eye makeup remover: Há muitos anos atrás eu experimentei o desmaquilhante da mesma linha da Sephora para sem ser à prova de água e odiei. Podia dizer firmemente que foi o pior desmaquilhante da minha curta vida. :) Ardia-me tanto os olhos que eu nem consegui mantê-los minimamente abertos. O terror! Demorei muito tempo até ganhar coragem para o voltar a experimentar. Um dia numa das visitas à Sephora passei na zona de produtos de beleza da marca e foi aí que olhei para o tamanho pequeno do desmaquilhante à prova de água e foi aí que decidi finalmente testar. Fiquei surpreendida. Em relação ao outro este não me arde os olhos e desmaquilha bastante bem. Gostei até que já comprei duas embalagens das maiores. :D Aprovado
3- Sephora Waterproof eye makeup remover: Many years ago I experienced a makeup remover in the same line of Sephora without being waterproof and hated. I could steadily say it was the worst cleanser of my short life. :) It burned me so much the eyes that I could not even keep them minimally open. The horror! It took me a long time to gain the courage to go back to try. One day in one of the visits to Sephora I spent in the beuaty area of the brand and that's when I looked at the small size of the water-proof makeup remover and that's when I finally decided to test. I was surprised. Relative to the other it does not burn my eyes and removes make-up quite well. I liked until now bought two packages of the largest. : D Approved

4- Avène Sunscreen Cream 50+: Já fiz resenha deste produto aqui no blog. Gosto muito dele. Para leram mais sobre a minha opinião basta clicar aqui. Aprovado
4- Avene Sunscreen Cream 50+: I've done a review of this product here on the blog. I love it. To read more about my opinion just click here. Approved

5- Elgydium Pasta dentífrica branqueadora: Há uns anos usei esta pasta para branquear os meus dentes. Depois deixei de a usar durante algum tempo e os meus dentes voltaram a ficar amarelos. Em setembro voltei a esta pasta e achei que ela não branqueava como dantes. Gosto muito dela. Acho que faz um excelente trabalho, mas ultimamente desiludiu-me um pouquinho a nível de branqueamento que é o propósito dela. Aprovado
5- Elgydium whitening toothpaste: A few years ago I used this toothpaste to whiten my teeth. After I stopped using for a while my teeth back to be yellow. In September I returned to this toothpaste and found that it does not whitened as before. I love it. I think it does a great job, but ultimately disappointed me a little bit in terms of bleaching which is the purpose of it. Approved

6- Maybelline Baby Lips na cor Peach Kiss: Já fiz resenha deste produto aqui no blog. Não é um grande hidratante. Apenas houve uma loucura à volta deste produto. Reprovado
6- Maybelline Baby Lips in Peach Kiss: I've done a review of this product here on the blog. There is a great lip moisturizer. Only was a crazyness around this product. Reproved

Gostaram do post? 

Did you like the post?

Don't forget to find your alter ego...
 
 

This entry was posted on quinta-feira, 27 de novembro de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...