Empty Products #5

Hello Egos,
Hoje trago-vos alguns produtos acabados nos últimos meses. Se costumam seguir o nosso blog, sabem que, eu costumo fazer uma pequena resenha de cada um deles. Alguns dos produtos já falei aqui no blog e outros vou falar pela primeira vez. Espero que gostem! :)

Hello Egos,
Today I bring you some finished products in recent months. If you usually follow our blog, you know that I usually do a little review of each one . Some of the products already talked here on the blog and others will talk for the first time. Hope you enjoy! :)


 

1-Avène Cleanance Emulsion-Lotion: Já fiz a resenha deste produto aqui. Eu gosto muito deste creme matificante. De facto ele matifica e hidrata muito bem a pele. É uma excelente opção para que tem pele oleosa, mas não muito oleosa. Acho que ao longo do dia a pele ganha um pouquinho de brilho na zona T, mas nada de muito excessivo. Aprovado
1-Avène Cleanance-Emulsion Lotion: I've done a review of this product here. I really like this mattifying cream. In fact he mattifies and moisturizes the skin very well. It is an excellent option for those with oily skin, but not too oily. I think that throughout the day the skin gets a little shine on the T zone, but nothing too excessive. Approved

2-Clean&Clear Advantage S.O.S Gel: Estava mortinha por acabar este creme das espinhas. Eu odeio este creme. Não sei o que é que ele tem na composição que me faz fazr ainda mais espinhas na pele. Acho que talvez seja o álcool que ele contém. Ele seca as espinhas mas nada de extraordinário. Acho que demora bastante tempo para que as minhas espinhas desaparecem com ele. Reprovado 
2-Clean & Clear Advantage SOS Gel: I was dying to finish this cream for pimples. I hate this cream. I do not know what he has in the composition that makes me even more pimples on the skin. I think perhaps the alcohol it contains. It dries up pimples but nothing extraordinary. I think it takes a long time to my pimples disappear with it. Fail 

3-Kiko Make up Milano Cleansing eyes&lips: Já falei várias vezes aqui no blog sobre este desmaquilhante da Kiko e tenho a dizer que ele é razoável. Tira bem a maquilhagem dos olhos, mas por vezes é preciso insistir um pouco para sair bem a máscara de pestanas (que é o que normalmente é mais difícil de remover, principalmente se for à prova de água como sempre uso). Aprovado
3-Kiko Make up Milano Cleansing eyes & lips: I have spoken several times here on the blog about this cleanser of Kiko and I have to say that it is reasonable. Takes well the eye makeup, but sometimes you need a little insist on the mascara (which is what is usually more difficult to remove, especially if it is waterproof as I ever use). Approved

4-Nivea Pearl&Beauty Deodorant: Também já fiz resenha deste produto aqui no blog. É simplesmente um dos meus desodorizantes preferidos de sempre, se não o preferido. Não há muito para dizer dele. ADORO! Vejam a resenha dele aqui. Aprovado
4-Nivea Pearl & Beauty Deodorant: I also did review of this product here on the blog. It is simply one of my favorite deodorant ever, if not the favorite. Not much to say about him. Love it! See his review here. Aproved

5-Kiko Make up Milano 3 in 1 Shine Nail Care: Gosto deste produto. Como o nome diz é um 3 em 1: fortificante, base coat e top coat. Acho que não é o meu preferido. Acho que faz um trabalho razoável, mas quero experimentar outros para poder comparar. Aprovado 
5-Kiko Make up Milano 3 in 1 Shine Nail Care: I like this product. As the name says is a 3 in 1: Fortifying, base coat and top coat. I think it's not my favorite. I think it does a reasonable job, but I want to try others to compare. Approved

6-Maybelline The colossal Volum Express Waterproof: Todas as máscaras de pestanas que eu uso são à prova de água. Não porque eu esteja constantemente a chorar e não porque eu esteja sempre em climas quentes e tropicais que precisem de um elemento anti olhos panda. Eu uso máscara de pestanas à prova de água porque infelizmente não nasci com pestanas super curvadas e felizes prontas a receber um simples rimel (palavra comum no dicionário popular para máscara de pestanas). As minhas pestanas são super retas e por isso precisam de uma ajuda extra. :) Gosto desta mascara, ela alonga e dá um pouquinho de volume. Não é a minha preferida, mas para um look natural fica muito bem. Aprovado
6-Maybelline The Colossal Volum Express Waterproof: All mascaras that I use are waterproof. Not because I'm constantly crying and not because I always being in warm and tropical climates that requiers an anti panda eyes element. I use a waterproof mascara because unfortunately I was not born with lashes ready to receive a simple mascara. My lashes are super straight and therefore need extra help. :) I like this mascara lengthens and gives it a bit of volume. Not my favorite, but for a natural look is very good. Approved

Gostaram do post?

Did you liked the post?

Don't forget to find your alter ego...
 

This entry was posted on quarta-feira, 27 de agosto de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...