Cocooncenter.co.uk Haul

Hello Egos,
Hoje trago-vos umas comprinhas que por causa da Miss Coisas e/ou Cenas descobri esta farmácia online francesa: a Cocooncenter. :) Eu adoro as marcas francesas de produtos de farmácia e quando vi os preços fiquei abesbilica. Não queria acreditar que eu estava a pagar cerca de 10 euros a mais por o mesmo produto em Portugal. Pensei para mim: "Estou com os meus produtos de pele a acabar e nada melhor do que fazer stock". A farmácia tem um feedback muito positivo e então decidi arriscar e comprar os produtos.Não podia estar mais satisfeita. Encomendei no domingo, na segunda os produtos foram enviados e hoje, sexta-feira pelas 8.30h chegaram os meus queridos produtos todos direitinhos e impecáveis. Tive até direito a uma amostra de um BB cream da Vichy. Muito bom para a Cocooncenter. Futuras compras virão!

Hello Egos,
Today I bring you a little shopping that because of Miss Coisas e/ou Cenas I found this French online pharmacy: the Cocooncenter. :) I love french pharmacy brand products and when I saw the prices I was amazed. I could not believe I was paying about 10 euros more for the same product in Portugal. I thought to myself: "I am with my skin products running out and nothing better to do stock". The pharmacy has a very positive feedback and so I decided to risk it and buy the products. I could not be more pleased. I ordered on Sunday, on Monday the products were shipped and today, Friday arrived arround 8.30am all my products right and impeccable. I even had a right to a sample of Vichy BB cream. Very good for Cocooncenter. Future purchases will come!



Gostaram do post?

Did you like the post?

Don't forget to find your alter ego...
 

This entry was posted on sexta-feira, 29 de agosto de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...