Mini Haul from Sephora & Kiko

Hello Egos,
Hoje trago-vos um mini haul que fiz na semana passada de alguns produtos que já desejava há algum tempo e outros que simplesmente queria testar. Um dos produtos que já tinha há algum tempo na minha lista de desejos era um primer já que tinha o meu da Kiko estava a acabar. Estava indecisa entre o da Urban Decay e o da Too Faced. Optei pelo da Too Faced como podem ver pelas fotos. :) Veremos que tudo aquilo que se diz sobre ele é verdade. :) Nos últimos tempos, desde que o meu desmaquilhante favorito do Jumbo foi descontinuado, tenho andado à procura de outro desmaquilhante bifásico tão bom ou melhor a um preço acessível. Já experimentei umas três marcas desde então e o que eu decidi testar desta vez foi o tão falado bifásico da Sephora. Vou testar e depois digo-vos a minha opinião. Veremos se é melhor que o da Kiko. :) Também comprei mais dois vernizes para a minha pequena coleção, já que estavam em promoção e como ultimamente as minhas unhas tem partindo bastante decidi testar o endurecedor de unhas da Kiko. O lápis de olhos que vem na foto foi um pouco por impulso, mas nem tanto. Eu explico. Quando cheguei à caixa para pagar os meus produtos a senhora disse que eram os novos lápis à prova de água e blá blá blá...E quando se fala em resistência e prova de água o meu cérebro automaticamente diz experimenta, experimenta e quando fiz o swatch na mão fiquei parva. Não tem a noção da minha cara. :) Por aquele preço (5.90 €) um lápis com tão boa qualidade. Já estava a querer um lápis castanho ou preto à prova de água há algum tempo, mas estava a adiar, sabe-se lá porquê?! Vamos então às fotos. :)

Hello Egos,
Today I bring you a mini haul I did last week for some products already wanted for some time and others who simply wanted to test. One product that already had some time on my wish list was a primer since I had my Kiko's was ending. Was indecisive between Urban Decay and Too Faced's. I opted for the Too Faced as you can see from the photos. :) We will see that everything that is said about him is true. :) Lately, since my favorite makeup remover from Jumbo (a portuguese supermarket) was discontinued, I've been looking for another biphasic makeup remover as good or better at an affordable price. Have experienced a three brands since then and I decided to test this time was the so-called biphasic from Sephora. I will test and then tell you my opinion. We'll see if it's better than the Kiko. :) I also bought two nail polishes for my small collection, since they were on sale and as of lately my fingernails have starting break I decided to test the nail hardener from Kiko. The eye pencil that comes in the picture was a little impulse, but not so much. I'll explain. When I got to the cashier to pay my products the girl told me they were new waterproof pencils and blah blah blah ... And when it comes to strength and waterproof my brain automatically says try, try and when did swatch in hand I was stunned. Not have the notion of my face. :) For that price (€ 5.90) a pencil with such good quality. I was already wanting a brown or black waterproof pencil for some time, but was put off, who knows why? So let see the photos. :)



Produtos/Products:
-Kiko Sportproof Eyeliner: 5.90€
-Kiko Nail Lacquer 236: 1.90€ 
-Kiko Nail Lacquer 284: 1.90€
-Kiko Strong Nails: 2.90€
-Too Faced Shadow Insurance: 18.90€
-Sephora Waterproof makeup remover: 3.90€

Estas foram as minhas compras! Gostaram?

This was my shopping! Did you like it?

Don't forget to find your alter ego...
 

This entry was posted on segunda-feira, 14 de julho de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...