Empty Products + Mini Review #4

Hello Egos,
Desde já desculpem a ausência dos últimos dias mas tenho andado muito atarefada e tem sido muito difícil publicar aqui no blog. :( De qualquer maneira já tenho mais alguns posts em mente para falarmos aqui no blog de forma a compensar-vos esta ausência. :)
Vamos ao post de hoje!
Como já viram pelo título, o post de hoje é sobre mais alguns produtos que acabaram nos últimos tempos.:) (Adoro quando consigo acabar produtos! :) )

Hello Egos,
Sorry for the lack of recent days but I've been very busy and has been very difficult to publish here on the blog. : (Anyway I already have a few posts in mind to talk about here on the blog in order to compensate you for this absence :).
Let's get to today's post!
As you have seen by the title, today's post is about a few products that ended recently. :) (I love it when I can finish products :))



1- Elixir Listerine Mentol: Esta é sem dúvida a minha marca de elixir oral favorita. Gosto daqueles elixires que nos fazem lágrimas nos olhos de tão fortes serem. :) Não há muito a dizer sobre este produto. ADORO!
1- Elixir Listerine Menthol: This is definitely my favorite brand of mouthwash. I like those mouthwashes that make us eyes teary for being so strong. :) Not much to say about this product. LOVE!

2- Garnier Loção Intensiva 7 Dias: Já falei deste produto aqui e aqui e também já fiz resenha dele aqui. Adoro este produto. É um dos meus must-haves. Bom e Barato! :)
2- Garnier Intensive 7 Days Lotion: I have already spoken of this product here and here and also have done it review here. I love this product. It's one of my must-haves. Good and Cheap! :)

3- Pantene Pro-V Condicionador Repara e Protege: Já falei deste produto no post anterior de produtos acabados aqui e na altura disse que este não era de todo o meu condicionador preferido e vocês perguntam porque voltei a comprar? Resposta simples e rápida. Não tinha o meu preferido no supermercado então voltei a comprar este. Felizmente que já voltei a comprar o meu preferido e em tamanho XL. Adoro!
3- Pantene Pro-V Repair and Protect Conditioner: I have already spoken of this product in the previous post of finished products here and at the time I said this was not at all my favorite conditioner and you ask why I bought it again ? Simple and quick answer. It hadn't my favorite so I went back to the supermarket to buy this. Fortunately I have returned to buy my favorite one and on size XL. I love it! 

4- Toalhitas Iseree: Honestamente eu ODEIO toalhitas. Tinha estas à tempo que eu nem sei bem. Estão a perguntar porque é que eu ODEIO toalhitas se são tão práticas e cómodas para retirar maquilhagem, por exemplo. Já experimentei algumas ao longo da minha curta vida e tenho a dizer-vos que não consigo ficar fã delas simplesmente porque cada vez que as uso acho sempre que fazemos um esforço enorme para retirar a maquilhagem e no fim de contas nunca conseguimos retirar tudo. Ou seja estamos a esfregar a pele que nem umas loucas e no fim a maquilhagem ainda fica nos poros e de manhã acordo sempre com uma bela espinha na cara. Ninguém merece! Por isso optei por géis que usamos com água e assim sei de certeza que tudo sai da minha pele. :) 
4- Iseree wipes: Honestly I HATE wipes. I had this for a time that I do not even know. Are asking why I HATE wipes when they are so practical and convenient for removing makeup, for example. Have tried a few throughout my short life and I have to tell you that I can not be a fan of them simply because every time I use them I think whenever we make a huge effort to remove makeup and in the end could never remove it. In other words we rub the skin like crazy and in the end makeup is still in the pores and in the morning always wake with a beautiful pimple in the face. Nobody deserves! So I opted to use gels with water and thus know for sure that everything comes out of my skin. :)

5- Avène Cleanance Gel: Sem dúvida o melhor gel de limpeza de rosto que usei até hoje. Não deixa a pele com aspecto ressecado, não arde, é super gentil. Não tenho palavras suficientes para descrever o meu amor por este produto. ADORO! ADORO! (farei resenha em breve no blog)
5- Avène Cleanance Gel: Undoubtedly the best face cleansing gel I have ever used. No leaves skin dry aspect, does not burn, is super gentle. Not enough words to describe my love for this product . LOVE! LOVE! (I will review soon on the blog)

6- H&S Citrus Fresh for oily hair Shampoo: Ultimamente o meu cabelo estava com a raiz muito oleosa. Decidi deixar o meu H&S para a queda de cabelo e dei uma oportunidade a este shampoo para cabelo oleosos na esperança que ele ajudasse a minha raiz. Não só não ajudou em nada como ainda acho que piorou. :( Estava desejosa de acabar este produto que foi uma total desilusão para voltar para o meu H&S contra a queda de cabelo. Já não vivo sem. :)
6- H & S Citrus Fresh Shampoo for oily hair: Lately my hair was very oily on the root. I decided to leave my H & S for hair loss and took a chance on this shampoo for greasy hair hoping that it would help my root. Not only did not help as I still think it has worsened. : (I was anxious to finish this product that was a total disappointment to go back to my H & S against hair loss. I just can't live without it :).

Ouve algum produto que vos tenha dado curiosidade de experimentar? Qual?
Partilhem comigo! :)

There's any product that has given you curious to try? Which one?
Share with me! :)


Don't forget to find your alter ego...
 
 

 

This entry was posted on quinta-feira, 29 de maio de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...