Review: Roger & Gallet Rose Gentle Fragrant Water

Hello Egos,
Hoje trago-vos uma resenha de uma água doce perfumada. Quando experimentei a amostra desta água fiquei totalmente FASCINADA. Nem sei o que dizer disto. É TÃÃÃÃÃÃÃÃO BOM. Mas vamos à resenha antes que com o meu entusiasmo vos conte logo tudo no início do post. :)

Hello Egos,
Today I bring you a review of a gentle fragrant water. When I tried the sample of this water I was totally FASCINATED. I do not know what to say about this. It's SOOOOOOOO GOOD. But let's come to the review before with my enthusiasm I'll tell you all at the beginning of the post. :)


Produto/Product: Roger & Gallet Rose Gentle Fragrant Water

O que a marca diz sobre ele/What brand says about him
-Do sonho de um jardim indiano nasceu a água doce perfumada rose...suave como os sais de seda de Bengala, límpida como as fontes que refletem os palácios dos sultões. Deixe a magia deste sedutor aroma floral invadi-la com a sua deliciosa e secreta sensualidade.
-Rose gentle fragrant water inspired by a dream of an Indian garden...As caressingly soft as the silken saris of Bengal, as crystal clear as the fountains reflecting palaces of sultans...Revel in the magic of this captivating bouquet with its delectable and secret sensuality. 

A minha opinião sobre o produto/My opinion about the product:
-Como vos disse no início do post eu experimentei uma amostra deste produto e fiquei fascinada. Esta marca parisiense existe desde 1862. Começou com a água de colónia e atualmente possuem uma vasta gama de produtos desde as águas perfumadas, ao produtos de banho e hidratantes de corpo. Este produto não é totalmente o perfume na sua fórmula, mas sim um mix de água de colónia com um pequeno toque de perfume. Ou seja, é bem mais fresco do que um perfume e mais intenso que uma água de colónia. É a conjugação perfeita. Estou simplesmente a AMAR este cheiro de rosas. Quem me conhece sabe que eu não gosto de perfumes muito doces nem demasiado fortes. E honestamente este é totalmente a minha cara. Acho que nunca tinha encontrado um perfume que fosse a minha cara. Estou sériamente a pensar em comprar o frasco maior(existe em 30ml e em 100ml). Quando a minha mãe cheirou a água perfumada de figo adorou e quando digo adorou é mesmo adorar. :) Nunca vi a minha mãe a gostar tanto de um perfume. Acho que vou ter que lhe oferecer o de figo.( Se alguém estiver disponível para nos oferecer, para mim é o de rosa e para a minha mãe o de figo! Por favor. :DD) Honestamente só tenho coisas boas a dizer sobre isto. Experimentem e depois digam-me alguma coisa. (Quero litros e litros disto :) )
-As I said earlier in the post I tried a sample of this product and was fascinated. This Parisian brand has existed since 1862. Began her cologne and currently have a wide range of products from the perfumed water, the bath products and body moisturizers. This product is not fully perfume in your formula, but rather a mix of cologne with a little touch of perfume. In other words, it is much cooler than a perfume and more intense than a cologne. It's the perfect combination. I simply LOVE the smell of roses. Those who know me knows that I do not like perfume too strong and not too sweet. And honestly this is totally my face. I think I had never found a scent that was my face. I'm seriously thinking about buying the biggest bottle (there in 100ml and 30ml). When my mother smelled the fig perfumed water loved it and when I say loved it it is love. :) I've never seen my mom like so much a perfume. Guess I'll have to offer the fig one (If anyone is available to offer us, to me is the rose one and for my mother is the fig one! Please:. DD). Honestly I have only good things to say about this. Try it and then tell me something. (I want litres and litres of this :))

Onde encontrar/Where to find:
-Sweetcare

Avaliação Final/Final Avaliation(de0 a 5):
 






Gostaram do post?

Did you like the post?

Don't forget to find your alter ego...
 

This entry was posted on quinta-feira, 10 de abril de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...