Review: Clinique Even Better Foundation

Hello Egos,
Hoje trago-vos mais uma resenha. Desta vez uma base. Recebi esta amostra da Even Better da Clinique para testar e hoje trago-vos a minha opinião. :)

Hello Egos,
Today I bring you another review. This time a foundation. I received this sample of Clinique Even Better to test and today I bring you my opinion. :)


Produto/Product: Clinique Even Better Foundation

O que a marca diz sobre ele/What brand says about him:
-Mesmo sem maquilhagem no rosto, irá observar um pele mais clara, um tom de pele mais uniforme, a aparência das manchas é visivelmente reduzida. Para todas as etnias. Em apenas 4 a 6 semanas.
-Even without makeup on your face, you will notice a clearer skin, a more uniform skin tone, the appearance of the spots is noticeably reduced. For all ethnicities. In only 4 to 6 weeks.

A minha opinião sobre o produto/My opinion about the product:
-Apesar de a amostra não ser da minha cor de pele de todo eu vou dizer-vos na mesma e que achei desta base. Já tinha ouvida falar muito das bases da Clinique e quando recebi esta amostra fiquei muito curiosa para testar. Bom, esta base tem uma cobertura de leve a média na minha opinião. Apesar de a marca dizer que é de média a total. Acho que não cobre as marcas de acne nem as espinhas por isso acho-a de leve a média. Tanto podemos colocar uma camada mais fina para um acabamento leve como se colocar-mos outra camada vai ficar com um bocadinho mais grossa. A textura não muito líquida e pessoalmente gosto muito. Tem aquela textura média. Nem muito líquida nem muito grossa. Não tem cheiro de todo. O que é muito raro nas bases. Para quem não gosta de cheiro nas bases esta é daquelas amiga dessas meninas. :) Esta base tem uma coisa muito interessante. Não sei se é de mim ou outras meninas já reparam. Mas quando se aplica esta base ela fica um bocadinho brilhante. Não aquele brilho oleoso, mas aquele brilho de pele saudável e passado alguns minutos, mais ou menos 5 minutos acho que a oleosidade da pele é absorvida. Acho que a pele fica mais mate mas sem ficar super mate. É incrível. Não sei se é só de mim mas notei isso. :) Ao contrário de outras bases que com o tempo ficam oleosas esta fica seca. Acho incrível. :)
-Although the sample was not my skin color at all I'll tell you the same and I thought about this foundation. I had heard much to talk of the foundations from Clinique and when I received this sample was very curious to test. Well, this foundation has a light to medium coverage in my opinion. Although the mark is to say that is medium to total. I think it does not cover acne marks or pimples so I guess it have light to medium coverage. We can put a thinner layer for a light finish or if we put another layer will be with a little thicker coverage. The texture is not too liquid personally like a lot. That have medium texture. Neither too liquid or too thick. Does not have smell at all. What is very rare in the foundations. For those who do not like the smell on foundations this is friendly with these girls. :) This foundation has a very interesting thing. Do not know if it's me or the other girls already fix. But when I apply this foundation it has a little sheen. Not that oily sheen, but that glow of healthy skin and after a few minutes, about 5 minutes I think the oiliness of the skin is absorbed. I think the skin gets matte but without getting super mate. That's incredible. I do not know if it's just me but I noticed that. :) Unlike other foundations that are oily with time this becomes dry. I find it amazing. :)
 
Onde encontrar/Where to find:

Avaliação Final/ Final Avaliation (de 0 a 5):
 
 
 





Gostaram do post?

Did you like the post?

Don't forget to find your alter ego...

This entry was posted on sábado, 26 de abril de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...