The Acne Journey: Treatment with Differin #7

Hello Egos,
Desde já quero pedir-vos imensas desculpas pela ausência dos últimos dias. Tenho andado atarefada com trabalho e também estive doente. Dores de cabeças horríveis e má disposição. Mas já estou a recuperar e prometo-vos compensar esta semana. :)
Vamos ao post de hoje!
Esta semana de tratamento tem sido essencialmente a recuperação dos pontos negros que inflamaram na zona da maçã do rosto. Quanto à restante pele, tem recuperado gradualmente, apesar de dar efeito de que está pior. Simplesmente a pele está a esfoliar e por isso todas as marcas estão a vir à superfície. Eu sei que já tenho dito isto em todos, ou quase todos os posts passados, mas talvez seja uma desculpa que estou a dar ao meu cérebro para dizer que o processo de tratamento está a ser lento e eu estou ansiosa para que a pele fique limpa definitivamente. :)
Por hoje o post é pequeno, eu sei, mas não há muito para contar. Vocês através das fotos conseguem perceber. :)

Hello Egos,
I want to ask you a lots of excuses for the absence of recent days. I've been busy with work and I was also sick. Horrible head pains and bad disposition. But now I am recovering and I promise you compensate this week. :)
Let's get to today's post!
This week treatment has primarily been the recovery of the black spots that inflamed in the cheek area. For the remaining skin is gradually recovered, in spite of giving the effect of which is worst. Simply the skin is to exfoliate and so all marks are coming to surface. I know I have already said that in all, or almost all past posts, but maybe it's an excuse I'm giving my brain to say that the treatment process is being slow and I'm looking forward to the skin is clean definitely. :)
For today's post is small, I know, but there's not much to tell. You can perceive through the photos. :)




Don't forget to find your alter ego...

This entry was posted on segunda-feira, 17 de março de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...