Review: Avène Soothing Eye Contour Cream

Hello Egos,
Hoje trago-vos uma resenha de um hidratante de olhos que eu tenho vindo a usar à já algum tempo. Como sabem tenho feito um tratamento com ácido, a pele tem ressecado muito principalmente na área dos olhos, estranhamente. É este creme da Avène que eu uso para hidratar essa zona. Agora vamos à resenha!

Hello Egos, Today I bring you a review of a moisturizing for eyes that I have been using for some time now. As you know I'm doing a treatment with acid, the skin has dried very especially in the eye area, strangely. Is this cream Avène I use to moisturize that area. Now on to the review!





Produto/Product: Avéne Sothing Eye Contour Cream

O que a maraca diz sobre ele/What brand says about him: 
- Descongestiona e suaviza a zona sensível do contorno dos olhos respeitando a sua fragilidade. Sem perfume, sem conservantes.
Os seus Benefícios

  • Hidratante*: a sua fórmula enriquecida em agentes hidratantes protege o contorno dos olhos e as pálpebras.
  • Eficaz: descongestiona as pálpebras sensíveis e proporciona uma grande sensação de suavidade à pele.
  • Suavizante: A Água termal de Avène contida na fórmula diminui as irritações, a sensação de repuxar e a vermelhidão do contorno dos olhos.* das camadas superiores da pele
- Decongests and softens the sensitive area around the eyes respecting its fragility. No fragrance, no preservatives.
Your Benefits

  • * Moisturizer: his formula enriched with moisturizing agents protect the eye contour and eyelids.
  • Effective: decongest sensitive eyelids and gives a great feeling of smoothness to the skin.
  • Soothing: The Avène thermal water contained in the formula reduces irritation, a feeling tugging and redness around the eyes * the upper layers of skin. 

A minha opinião sobre o produto/My opinion about the product:
- Como vos disse no início do post eu tenho usado este creme já há algum tempo, e notei mais os efeitos dele no meu tratamento com ácido. De facto, os produtos Avène são absolutamente fantásticos. Não há palavras suficientes para descreve-los. Simplesmente AMO. :) Cada vez que testo um produto novo da Avène fico rendida. E este não podia estar fora da minha lista. Ele hidrata muito bem a zona dos olhos. A minha pele na área dos olhos está muito ressecada e este produto hidrata muito bem ao longo do dia sem nenhuma escamação. Estou mesmo in love com ele. O cheiro é bem. é cheiro de produto de farmácia. Apesar de a marca dizer que não tem perfume. Tem um cheiro quase impercetível. Não tenho mais a dizer-vos sobre ele. É maravilhoso. :) Experimentem e digam-me alguma coisa!
- As I said earlier in the post I've been using this cream for some time now, and I noticed over the effects of it in my acid treatment. In fact, the Avène products are absolutely fantastic. There are not enough words to describe them. Simply LOVE. :) Every time I test a new product from Avene get rendered. And this could not be out of my list. It moisturizes very well the eye area. My skin in the eye area is very dry and this product moisturizes very well throughout the day without any scaling. I'm really in love with him. The smell is good. Smells like pharmacy products . Although the brand say no perfume. It has a barely perceptible odor. I have no more to tell you about it. It is wonderful. :) Try it and tell me something!

Preço/Price: 
-Ronda os 15 euros.
-Rounds about 15 euros. 

Onde encontrar/Where to find:
-Farmácias, parafarmácias ou online.
-Pharmacies, parapharmacies(drugstores) or online.

Avaliação Final/Final Avaliation (de 0 a 5):
 






Gostaram da resenha de hoje?

Did you like today's review?

Don't forget to find your alter ego...
  

This entry was posted on quinta-feira, 13 de fevereiro de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...