Only 2 Me Shoes

Hello Egos,
Hoje trazemos uma marca de sapatos portuguesa (Only2Me). Diferente e casual esta linha da nova colecção primavera/verão vai trazer muita elegância aos nossos pés. Vamos ver as imagens!

Hello Egos,
Today we bring a portuguese brand of shoes (Only2Me). Diferent and casual this line by the new spring/summer colection will bring very elegance for our feet. Let's see the images!






Esperemos que tenham gostado!
Beijos :)
Nota: Todas as fotos foram tiradas do site only2me.com

Hopefully you enjoyed it!
Kisses :)
Note: All images were taken from site only2me.com

Don't forget to find your alter ego...

L&C



This entry was posted on sábado, 6 de abril de 2013 . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...